Jednym z głównych filarów naszej działalności jest kompleksowe wsparcie IT małych i średnich firm. Zajmujemy się między innymi:
- codziennym utrzymaniem sieci,
- administracją serwerami domen, plików, terminali, baz danych,
- wirtualizacją serwerów VMware i Hyper–V,
- dostarczaniem sprzętu IT,
- rozwojem i projektowaniem nowych rozwiązań.
Standardowa dostępność
Nasze biuro dostępne jest dla Państwa w standardowych godzinach, od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.
Gwarantujemy standardowy czas reakcji na zgłoszone problemy:
- do czterech godzin roboczych – w przypadku możliwości pomocy zdalnej,
- do ośmiu godzin roboczych – przypadku konieczności przyjazdu na miejsce zdarzenia.
Rozszerzona dostępność
Dla naszych stałych Klientów istnieje możliwość rozszerzenia standardowej dostępności. W skład tej dodatkowej opcji wchodzą:
- skrócenie czasu reakcji i rozszerzenie gotowości serwisowej o weekendy i święta,
- rozszerzenie gotowości serwisowej o godziny wieczorne i nocne.