Wsparcie IT


Jednym z głównych filarów naszej działalności jest kompleksowe wsparcie IT małych i średnich firm. Zajmujemy się między innymi:

  • codziennym utrzymaniem sieci,
  • administracją serwerami domen, plików, terminali, baz danych,
  • wirtualizacją serwerów VMware i HyperV,
  • dostarczaniem sprzętu IT,
  • rozwojem i projektowaniem nowych rozwiązań.

Standardowa dostępność

Nasze biuro dostępne jest dla Państwa w standardowych godzinach, od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.

Gwarantujemy standardowy czas reakcji na zgłoszone problemy:

  • do czterech godzin roboczych – w przypadku możliwości pomocy zdalnej,
  • do ośmiu godzin roboczych – przypadku konieczności przyjazdu na miejsce zdarzenia.

Rozszerzona dostępność

Dla naszych stałych Klientów istnieje możliwość rozszerzenia standardowej dostępności. W skład tej dodatkowej opcji wchodzą:

  • skrócenie czasu reakcji i rozszerzenie gotowości serwisowej o weekendy i święta,
  • rozszerzenie gotowości serwisowej o godziny wieczorne i nocne.